Розміщення обладнання в дата-центрі давно стало необхідним рішенням для будь-якого бізнесу. Правильна система кондиціонування та охолодження, енергопостачання та технічна підтримка клієнтів 24/7 - всі ці умови забезпечують надійне зберігання даних клієнтів і безперебійну роботу їх обладнання. Єдиною «незручністю» для клієнта, з певної точки зору, є віддаленість «розміщеного заліза». В цьому випадку, організація цілодобової інженерної підтримки за обладнанням власними силами клієнта досить складний і трудомісткий процес, набагато ефективніше скористатися допомогою спеціалізованих співробітників ЦОД - інженерів і працівників технічної підтримки.

Надання додаткових послуг дата-центрами вимагають наявності команди досвідчених інженерів з метою оперативного реагування на несправності та усунення проблем в роботі устаткування. Саме тому далеко не кожен ЦОД надає такого роду послуги своїм клієнтам.

GigaCenter вже більше 5-ти років успішно зберігає дані своїх клієнтів і забезпечує безперебійну роботу розміщенного обладнання, завдяки високоспеціалізованій команді техпідтримки. Для комфортного ведення бізнесу наших клієнтів GigaCenter пропонує послугу Smart Hands, а також додаткові сервіси для задоволення різних потреб клієнта (з повним переліком послуг ви можете ознайомитися у прикріпленому файлі нижче)

Smart Hands - здійснення роботи співробітниками технічної підтримки безпосередньо з обладнанням клієнта (заміна жорстких дисків, кабелів живлення, перемикання лінків в обладнанні клієнта).
Даний сервіс просто незамінний у разі, якщо з вашим обладнанням необхідно оперативно здійснити технічні роботи, але фізично опинитися в ЦОД немає можливості або виконання робіт вимагає оперативності (кожна хвилина простою обладнання несе за собою критичні втрати для бізнесу). Такого роду роботи рідко пов'язані з ремонтом обладнання, найчастіше це усунення певних несправностей в роботі сервера або ж здійсненні перекомутації обладнання.

Додаткові послуги дата-центру GigaCenter - це гібридні IT-сервіси, які надаються групою компаній GigaGroup (завдяки партнеру телеком-оператору GigaTrans і хмарному провайдеру GigaCloud) і дозволяють клієнтам отримати вирішення безлічі завдань «з одних рук».

До основних видів додаткових послуг команди GigaCenter можна віднести:

Крос-комутація - процес з'єднання комунікаційної мережі, який здійснюється всередині серверної шафи, між шафами, а також між модулями.
Завдяки нашому партнеру - телеком-оператору GigaTrans, наша команда здійснює прокладання резервного L2 каналу (процес дублювання критично важливих сервісів на випадок виходу з ладу основного каналу зв'язку). Обираючи цю послугу, компанія отримує відмовостійкий і надійний сервіс, який дозволяє безперебійно здійснювати роботу, захищаючи корпоративну інформацію від виникнення будь-яких пошкоджень на лінії.

«Ми користуємося послугою колокейшн - передали наше обладнання в GigaCenter. Також орендуємо канали передачі даних і використовуємо інфраструктуру GigaTrans для телеком-сервісів. І, звичайно, співпрацюємо з GigaCloud в сфері хмарних рішень: нам запропонували модель, яка вигідніше, ніж утримання своєї системи. Саме цей напрямок зараз є надзвичайно важливим для компанії» - IT-директор транспортної компанії SAT Дмитро Беспалов.

Також клієнт має можливість здійснити backup в хмару (процес резервування IT-інфраструктури клієнта цілком або частково за допомогою віртуальних сервісів компанії партнера GigaCloud). Замовляючи цю послугу, наша команда допоможе розгорнути програмне забезпечення клієнта (1С, Бітрікс, Zimbra) або задублювати важливу корпоративну інформацію в хмарі. Замовляючи такий вид сервісу, ви отримуєте гарантію збереження корпоративної інформації компанії і ваших клієнтів.

"У компанії вирішили не купувати обладнання, а знайти партнера оператора хмарних рішень. Шукали серед багатьох компаній на ринку, як українських, так і європейських. В результаті ми обрали хмарний оператор GigaCloud. У тому числі завдяки тому, що до групи входить також телеком -провайдер GigaTrans. Для нас це було ідеальне рішення: отримувати кілька сервісів від одного підрядника, в рамках одного контракту і від одного менеджменту"- Директор по IT та інновацій компанії АГРОМАТ Віталій Світельський:

Всі додаткові послуги виконуються командою технічної підтримки оперативно 24/7/365, тому ви отримуєте гарантію надійної та безперебійної роботи серверного обладнання.

В залежності від характеру потреб і кількості розміщеного обладнання клієнти можуть обрати один з двох запропонованих пакетів додаткових послуг:

·  пакет S (мінімальний набір послуг, який включає в себе допомогу в переустановці та демонтажу обладнання, заміну кабелів живлення, додаткове включення в мережу та інші);

·  пакет L (повний пакет, який крім мінімального набору включає додатково заміну або установку додаткового обладнання, перемикання USB-ключів в обладнанні, перемикання лінків в обладнанні клієнтів та інші).

Обираючи додаткові послуги від команди GigaCenter, ви не тільки отримуєте гарантію безперебійної роботи colocation-серверів, але і ряд інших переваг для компанії:

- економія часу ваших співробітників для вирішення технічних завдань;
- оперативне вирішення будь-яких несправностей в роботі устаткування;
- команда досвідчених інженерів, які забезпечують безперебійну роботу розміщеного обладнання 24/7/365;
- широкий комплекс робіт різного характеру для віддаленої роботи з розміщеним «залізом» клієнта.

Також для зручності клієнтів в компанії GigaCenter працює білінгова система Hostbill, що дозволяє клієнтам дізнаватися інформацію про стан особового рахунку, замовляти необхідні послуги і оплачувати їх в зручній формі онлайн. Замовлення через дану систему не тільки економить ваш час, але і надає безліч переваг різних департаментам вашої компанії.
Наша команда докладає максимум зусиль для забезпечення комфортного та безпечного ведення бізнесу нашими клієнтами. Сервіс Smart Hands, а також додаткові послуги від компанії GigaCenter забезпечать вам цілодобовий контроль за правильним функціонуванням розміщеного обладнання і дозволить інтернет-ресурсам вашої компанії працювати безперебійно день у день.