ПРАВИЛА РОБОТИ GIGAGROUP ПІД ЧАС ЕПІДЕМІЇ COVID-19, ДЛЯ КЛІЄНТІВ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬ СЕРВІС КОЛОКЕЙШН У ДАТА-ЦЕНТРІ GIGACENTER

Пріоритетом нашої компанії під час епідемії COVID-19 є підтримка цілісності і безперервності роботи всіх служб GIGAGROUP, зокрема тих, які підтримують критично важливу інфраструктуру для функціонування найбільш чутливих секторів економіки та державних установ.

На даний час ми ще не бачимо ніяких загроз для продовження надання послуг, але ми з великою повагою і турботою ставимося до здоров'я наших співробітників, клієнтів та партнерів. Тому відповідно до рекомендацій державної адміністрації ми вводимо правила експлуатації, що стосуються відвідування дата-центру GigaCenter.

На даний момент найбільш невідкладним завданням є мінімізація кількості людей в нашому дата-центрі і, таким чином, зниження імовірності зараження людей, відповідальних за підтримку безперервності бізнесу. Тому ми просимо здійснювати тільки критичні відвідування дата-центру для виконання ключової роботи з підтримки інфраструктури клієнта. У разі таких відвідувань необхідно буде суворо дотримуватися нових правил, що містяться в документі: Тимчасові правила роботи та перебування на території дата-центру GigaCenterпід час епідемії COVID-19, які додаються до даного листа.

З метою скорочення кількості людей, які відвідують дата-центр GigaCenterдо мінімуму, рекомендуємо клієнтам користуватися підтримкою наших локальних технічних служб у формі сервісу SmartHands, який надає можливість виконувати критично важливу роботу з розміщеним обладнання віддалено. Дану послугу ви можете замовити, написавши нам на пошту [email protected] (просимо робити це з авторизованої пошти клієнта). Протягом цього часу даний сервіс буде надаватися нашими спеціалістами безкоштовно. В той же час наші технічні спеціалісти оптимізують графік відвідування нашого дата-центру клієнтами та контролюють аби одночасно на його території знаходилося не більше 2-х замовників.

У разі відвідувань ЦОД для виконання ключової роботи з підтримки вашої інфраструктури, необхідно повідомляти про кожне відвідування, обмежувати кількість людей, що перебувають на нашому об'єкті та скорочувати час, проведений там до мінімуму. Аби забезпечити максимальний рівень захисту здоров’я наших співробітників та клієнтів GigaCenterнашими спеціалістами здійснюється постійне кварцування приміщень дата-центру.

Наша команда доводить до вашого відома, що незважаючи на накладені обмеження, дата-центр GigaCenter продовжує безперебійно функціонувати для комфорту наших клієнтів та наші сервіси повністю активні. Наша команда дотримується виконання рекомендацій місцевих і державних органів влади. Ми оперативно приймаємо всі необхідні рішення аби забезпечити безперервність вашого бізнесу в цій незвичайній ситуації та хочемо виразити вам вдячність за ваше розуміння і співпрацю. У разі виникнення нових правил відвідування дата-центру або запровадження інших регламентів ми будемо тримати вас в курсі.

Більш детальну інформацію можна отримати, зв'язавшись зі службою технічної підтримки за тел. (044) 591 11 88 або за безкоштовною лінією 0 800 20 33 33.

ТИМЧАСОВІ ПРАВИЛА РОБОТИ ТА ПЕРЕБУВАННЯ НА ТЕРИТОРІЇ ДАТА-ЦЕНТРУ GIGACENTER ПІД ЧАС ЕПІДЕМІЇ COVID-19

  • Дозволені тільки критичні відвідування дата-центру для виконання ключової роботи з підтримки інфраструктури клієнта.
  • Виконання робіт з обладнанням, що розміщено в модулі мають виконувати не більше 2-х осіб одночасно.
  • Всі клієнти, які перебувають на території дата-центру GigaCenterмають в обов’язковому порядку використовувати індивідуальні маски
  • Просимо ретельно дезінфікувати руки до моменту відвідування території дата-центру, тобто до проходження контролю на посту охорони біля турнікету.
  • Наша команда не контролює температуру тіла відвідувачів, але сподіваємося на ваше розуміння. У випадку, якщо ви відчуваєте будь-які симптоми захворювання, не варто планувати відвідування дата-центру.
  • У всіх інших випадках для заміни відвідування дата-центру просимо скористатися сервісом «SmartHands».

Дякуємо за вашу довіру та сподіваємося на розуміння, що запровадження тимчасових правил мають на меті захистити персонал дата-центру GigaCenterта його клієнтів від імовірності зараження.

Бережіть власне здоров’я та здоров’я ваших близьких!