Шановні клієнти!

Повідомляємо вас, що з 16.03.2020 року компанія GigaCenter перейшла на дистанційну роботу у зв’язку з введенням карантинних заходів на території України.

Кожен відділ нашої компанії, як і раніше, працює у звичайному режимі, а дата-центр і надалі здійснює безперебійну роботу. Для зручності дистанційного ведення бізнесу клієнтами ви можете звертатися у наступні відділи:
  • для замовлення послуги colocation від юніта до екранованого модуля звертайтеся до нашого відділу продажів за тел. (044) 591 11 88 (вн. номер 1), а також на електронну адресу [email protected].
  • стосовно питань формування актів виконаних послуг, рахунків, оплати сервісів та переоформлення договорів звертайтеся до відділу обслуговування клієнтів за тел. 044 591 11 88 (вн. номер 2)
  • у разі виникнення питань, що пов’язані із функціонуванням замовленого сервісу або роботою розміщенного обладнання звертайтеся до відділу технічної підтримки 24/7 за тел. 044 591 11 88 або на безкоштовну лінію 0 800 20 33 33, а також на електронну адресу [email protected].

Піклуйтеся про власне здоров’я та здоров’я ваших близьких!

З повагою, команда GigaCenter!