У чому вимірюється успіх компанії? У частці ринку і кількості запущених продуктів, може бути в сумі отриманого прибутку і наслідуванні конкурентів? - всі ці відповіді, безумовно, вірні.

Але також успіх будь-якої компанії був би неможливий без її команди. Без людей, які прикладають багато зусиль і допомагають бізнесу ставати краще з кожним днем. Фахівців, які допомагають відкривати для компанії нові горизонти і розробляють унікальний сервіс. Співробітників, які створюють власні традиції, корпоративний гумор, душевні свята всередині команди і з роками перетворюються на справжню сім'ю.

Сьогодні ми хочемо розповісти, як з роками нам вдалося створити всередині компанії щось більше ніж просто гарну і теплу атмосферу, а саме справжню сім'ю - нашу GigaFamily. Ми поставили однакові запитання різним співробітникам, щоб розповісти цю історію «очима» тих, хто знаходиться в самому серці компанії. Та зрозуміти що ж робить GIGAGROUP ідеальним місцем роботи і переконує кандидатів обрати його своєю «другою домівкою».

Ну а що ж з цього вийшло - читайте в нашому інтерв'ю.

Марія Берило, керівник проектного відділу телеком-оператора GigaTrans

Як давно ви працюєте в GIGAGROUP? Який у вас був досвід роботи до приходу в компанію?

Скільки себе пам'ятаю, завжди була небайдужа до технічної сфери та креслення, тому вибір роботи став для мене очевидним. Вже більше 12-ти років я присвячую 5 днів в тиждень проектуванню мережі і ще жодного разу не пошкодувала про свій вибір.

У GIGAGROUP я працюю практично 7 років, а саме займаю посаду керівника проектного відділу телеком-оператора GigaTrans. У компанію я прийшла з хорошим багажем знань і немаленьким досвідом, адже до цього близько 5-ти років пропрацювала в сфері телекомунікацій. Тому майже з перших місяців роботи стала відчувати себе як риба у воді.

Чому ви обрали саме GIGAGROUP? 

До початку роботи в GigaTrans, я мало знала про компанію, але чула про те, наскільки швидко вона розвивається і які тут реалізуються складні і в той же час круті проекти. І відразу подумала - чому б мені не спробувати стати її частиною. Співбесіда пройшла відмінно. Мене трохи занурили в плани компанії, розповіли про проекти, які знаходяться в роботі, і я змогла зрозуміти, чим же дихає компанія. Після закінчення співбесіди я особисто переконалася в тому, що постійний розвиток і цікаві завдання - це невід'ємна частина GigaTrans. Я, як людина, яка любить постійний рух, зрозуміла - в цій команді мені точно буде комфортно і разом з нею я зможу зростати як професіонал кожен день.

Якими “плюшками” компанії ви користуєтесь?

GIGAGROUP всебічно допомагає в розвитку своїх співробітників. Це і електронна бібліотека, і безкоштовні курси англійської (довгий час я їх відвідувала, але зараз намагаюся більше часу приділяти сім'ї, думаю з часом повернуся знову до рядів учнів). Але величезною перевагою особисто для мене є введення медичного страхування. Здоров'я - це найважливіше, що у нас є і потрібно берегти його всілякими способами. І як же круто, коли компанія дбає про свою команду.

Чи приймаєте участь в GigaChallange? 

Так, GigaChallange за ці роки вже став справжньою традицією, і наша команда з нетерпінням чекає який же «виклик» буде в наступному році.

У списку GIGAGROUP вже безліч крутих досягнень. Ми подолали непередбачувані скелі Довбуша, зійшли на найвищу точку Карпат, а в минулому році підкорили пороги Чорного Черемошу. І кожен з цих челенджів подарував неймовірні емоції - це складно описати словами. Той момент, коли ти відчуваєш себе частиною чогось великого, коли понад 100 осіб веслує як єдине ціле і ви разом підкорюєте нову стихію - ні з чим не порівняти.

Чого ви навчилися, працюючи в компанії? І що вам найбільше подобається в роботі в GIGAGROUP?

Напевно, найбільш важлива здатність, яку я придбала за час роботи в GIGAGROUP це рішення неможливих завдань (усміхається). Часом проекти бувають дуже масштабними з безліччю «підводних каменів».

Як правило, до таких завдань відноситься побудова магістралі, особливо зараз, з урахуванням нових правил видачі технічних умов. Плюс при оренді волокон - проектування різними непересічними маршрутами це завжди задача «із зірочкою». Саме в такі моменти доводиться мислити нестандартно і знаходити нові рішення поставленого завдання.

Максим Черненко, керівник відділу експлуатації дата-центру GigaCenter

Як давно ви працюєте в GIGAGROUP. Який у вас був досвід до приходу в компанію?

Частиною GIGAGROUP я став більше 3-х років тому і історія того, як я взагалі потрапив в сферу IT - досить незвичайна.

За фахом я філолог, довгий час займався народними танцями та співом і ще роки 4 тому і не здогадувався, що стану частиною IT-світу. На той час мої знання в області технологій обмежувалися знаннями комп'ютера і я взагалі не знав нічого про дата-центри. І тут одного разу мій друг говорить мені про те, що в компанії, де він працює шукають нову людину в support-команду комерційного ЦОД. І я вирішив спробувати. З того моменту пройшло 3 роки і я вже не уявляю свого життя без IT.

Чому обрали саме GIGAGROUP?

З огляду на мій інтерес до сфери IT, вже на момент моєї співбесіди в GIGAGROUP я був впевнений на 90%, що хочу стати частиною цієї команди. Однак, вирішальною точкою стала екскурсія в дата-центр. Я зрозумів, що потрапив на «гачок» (усміхається).

Сьогодні я про це згадую так, начебто це було вчора. Коли я переступив поріг дата-центру, я ніби опинився у грі «Half-Life» (комп'ютерна гра в жанрі науково-фантастичного шутера). Ті, хто хоча б раз грали в неї, зрозуміють про що я говорю: приміщення, серверні, довгі коридори, підсвітка на обладнанні - атмосфера була дуже схожою. Мене переповнювало відчуття, що я опинився у секретній лабораторії, де досліджують щось таємниче. В той момент я зрозумів, що це саме те місце та компанія, в якій я хочу працювати.

Чи було у вас кар’єрне зростання в компанії ? 

Дійсно за цей час я значно виріc в професійному плані. Якщо 4 роки тому, я не міг уявити, що поєднаю своє життя з IT-сферою, то сьогодні я вже займаю посаду керівника відділу експлуатації дата-центру GigaCenter. 

З 2017 року в дата-центрі відбулося багато змін: за цей час GigaCenter став значним конкурентом на ринку ЦОД і ми увійшли до 5-ти кращих дата-центрів на території України. Кількість наших клієнтів зросла, розширився IT-сервіс, який ми надаємо замовникам, а тому збільшилася і наша команда. В певний момент в компанії відчули потребу у появі нової позиції – керівника відділу експлуатації. І мені запропонували цю посаду. Оскільки я розумів, що це знову щось нове для мене, черговий виклик в моєму житті, я вирішив, що варто спробувати. 

Так, інколи робота складна, адже я маю детально розбиратися у всіх процесах в компанії, відслідковувати етапи виконання задач та ще й правильно організовувати роботу моєї команди. І так, я ще маю багато чому навчитися, проте я люблю свою роботу та команду в якій я працюю. Це справа мого життя і вона робить мене щасливим. А це найголовніше.

Чи приймаєте ви участь в GigaChallange? 

GigaChallange – це окрема сторінка життя в GIGAGROUP. Щороку наша компанія організовує для нас щось круте та незвичайне, те, що здатне підкинути справжній адреналін в твою кров. 

І однозначно, мій найулюбленіший GigaChallange пов'язаний із рафтингом. Легше самому спробувати, ніж описати це вам.

Ти із своєю командою знаходишся у байдарці, навколо круті пороги Чорного Черемошу, місцями ви натрапляєте на каміння. В цей момент ви маєте бути єдиним цілим аби підкорити водну стихію та вийти «сухими з води» (у прямому сенсі цього слова). І нам це вдалося. Ми працювали як злагоджений механізм, розуміли один одного без слів та веслували так, ніби ми це робили все життя. Ці емоції я пам’ятаю і зараз. Здається саме таким спогадам немає ціни. 

Чому ви навчилися в компанії? І що вам найбільше подобається в GIGAGROUP?

Я не уявляю свого життя без постійного руху. Для мене важливо не плити за течією, а постійно пізнавати щось нове, вивчати нові сфери. І круто, коли тебе оточують такі ж самі люди. В GIGAGROUP все співпало ідеально – команда, яка завжди тебе підтримає, яка дійсно знаходиться на одній хвилі та кожного дня крокує до нових цілей. Інколи здається, що нам під силу зрушити будь-які гори в нашій професії, адже ми одна команда.

Володимир Литвин, директор по інформаційній безпеці агентства з кібербезпеки GigaSafe

Як давно ви працюєте в GIGAGROUP? Який у вас був досвід роботи до приходу в компанію?

Дату мого приходу в компанію я, напевно, запам'ятаю надовго, адже приєднався до команди GIGAGROUP рівно за два тижні до початку карантину. Так що незважаючи на те, що в команді я не більше 4-х місяців, цей період був наповнений безліччю подій (усміхається). 

Інформаційною безпекою я займаюся вже більше 16-ти років, так що можу сказати, що ця професія вже стала важливою частиною мого життя. Але звичайно ж я, як і всі, з чогось починав.
Одного разу в книзі я прочитав про ефективність моделі, яка ґрунтувалася на поєднанні знань з трьох областей в одну. І в моїй голові відразу сформувався план, якого я і дотримувався наступні 5 років.

По закінченню університету я працював простим інженером, після кілька років присвятив програмуванню і тільки потім перейшов до знайомства зі сферою інформаційної безпеки. Здається, план вдався - всі три спеціальності з'єдналися в одну, і я знайшов професію, яка приносить мені велике задоволення.

За більш ніж 16 років роботи в даній сфері я встиг попрацювати в агропромисловому секторі, займався інформаційною безпекою в банківських установах, а також комерційній ніші і консалтингових компаніях. Так що можна сказати, що я вже побував на всіх «кіберфронтах».

Чому обрали саме GIGAGROUP?

Напевно, вирішальним фактором для мене стало знайомство з топ-менеджментом компанії.

Любомир Дорошенко, директор департаменту з продажів у секторі малого і середнього бізнесу хмарного оператора GigaCloud

Як давно ви працюєте в GIGAGROUP? Який у вас був досвід роботи до приходу в компанію?

На початку 2017 року я прийшов в GigaCloud, Артем (Артем Коханевич, CEO GigaCloud, - прим. ред.) Запросив мене побудувати партнерський відділ. Я прийняв його пропозицію, оскільки у мене є подібний досвід. На другому курсі університету одна швейна фабрика запросила мене налагодити роздрібну торгівлю. У них вже було виробництво і оптові продажі, а роздрібної не було. Мене запросили запустити цей напрямок: знайти місце, оформити документи, домовитися з іншими брендами про постачання, найняти персонал. І все вийшло.

Я завжди хотів бути управлінцем. До GigaCloud працював в хмарному операторі на позиції менеджера по роботі з партнерами, а ще раніше - в компанії, яка займалася розробкою програмного забезпечення.

Чому обрали саме GIGAGROUP? 

Пам'ятаю, у мене було дві співбесіди, спочатку з Артемом Коханевичем, а потім - з Антоном Хвастуновим (директором з розвитку GIGAGROUP). Спочатку працював на посаді партнер-менеджера, потім зайняв позицію керівника відділу по роботі з партнерами. У GigaCloud почали з того, що прописали партнерську програму, внесли її в білінг. Ми створили хороші умови і залучили багато партнерів. Ми даємо малому і середньому бізнесу можливість працювати безпечно, стабільно. Ті ж фішки і переваги, які є у великих компаній.

Зараз я керую ще й департаментом з продажів в секторі малого та середнього бізнесу. Тому з впевненістю можу сказати, що кар'єрний ріст був і ще є куди розвиватися. Мені подобається керувати, створювати і оптимізувати.

Але я б розділив питання кар'єрного зростання на дві складові. Перша - це зростання в посадах, а друга - зростання за завданнями. GigaCloud - динамічна компанія, ми розробляємо нові продукти, у нас з'являються нові завдання, тому у мене є можливість рости і розвиватися разом з нею постійно.

Якими “плюшками” ви користуєтесь у компанії?

У GigaCloud є велика корпоративна аудіо-бібліотека. У ній зібрано безліч книг з маркетингу, продажів, психології, багато літератури, присвяченої бізнесу. Я регулярно слухаю книги на цікаві для мене теми. Це дуже допомагає прокачати свої знання і навчитися новому. Адже завжди є куди рости і професійно, і духовно. Ще у нас вітається самонавчання. Якщо співробітник хоче пройти якісь курси, наше керівництво цьому сприяє.

Чого ви навчилися, працюючи в компанії? І що вам найбільше подобається в роботі в GIGAGROUP?

Я навчився швидко приймати рішення і рухатися з командою в одному напрямку. Мій відділ тісно пов'язаний з командою маркетингу, відділом обслуговування клієнтів, відділом експлуатації та технічною підтримкою. І нам потрібно налаштувати комунікацію між собою так, щоб швидко приймати рішення і рухатися до поставленої мети. І у нас цей досвід дуже добре прокачується.