Квіт
2019
1826 днів навколо GigaCenter
Про день, що найбільше запам'ятався за роки роботи в дата-центрі
Про день, що найбільше запам'ятався за роки роботи в дата-центрі
Найяскравішою подією для мене є знайомство з дата-центром. Коли ти бачиш «зовнішню оболонку» ЦОД ти навіть не підозрюєш, що всередині нього криється цілий світ технологічних процесів і незамінного обладнання. Але після того, як ти опиняєшся всередині, все змінюється. Знайомство з інфраструктурою GigaCenter на мене справило сильне враження як на фахівця. Реалізація такого проекту коштувала величезних затрат - як людських, так і фінансових ресурсів. Саме в цей момент я зрозумів, що в цій компанії якість будь-яких процесів - головний пріоритет.
Про нові відкриття
Побажання для GigaCenter та його команди
З огляду на таку дату - 5 років безперебійної роботи дата-центру, хочеться провести аналогію і побажати GigaCenter і його команді всього того, чого бажають п'ятирічній дитині. В першу чергу, звичайно ж рости, розвиватися величезними темпами і відкривати нові можливості.
Про день, що найбільше запам'ятався за роки роботи в дата-центрі
Відносно історії, що запам'яталася найбільше пов'язаної з GigaCenter, для мене є перше знайомство, і воно було досить незвичайним. Одного разу сидячи в інтернеті мене, як фахівця, зацікавила стаття в онлайн-виданні "The Village" про дата-центр GigaCenter рівня Tier III, який успішно функціонує на ринку вже майже 5 років. Стаття дійсно справила на мене сильне враження, мене зацікавили процеси, які відбуваються всередині ЦОД і я подумала, як було б здорово там працювати. І хто б що не говорив - думки матеріальні, інакше я не сиділа б тут і не відповідала б на питання про роботу в GigaCenter.
Про нові відкриття
Побажання для GigaCenter та його команди
Хочеться в першу чергу побажати розвитку для GigaCenter, адже це важливий елемент будь-якої успішної компанії. Ну і звичайно ж - реалізації найсміливіших планів та підкорення нових вершин.
Про день, що найбільше запам'ятався за роки роботи в дата-центрі
У службі технічної підтримки GigaCenter я працюю практично 3 роки. За цей час відбулося стільки історій та подій, що дуже важко виділити єдиний. Кожен день ми допомагаємо вирішувати нашим клієнтам різні завдання і найбільш запам'ятовується з цього всього - командна робота. Якої складності не була б ситуація, з яким питанням не звернувся б до нас клієнт, ми завжди вирішимо її, завдяки злагодженій роботі нашої support-команди.
Про нові відкриття
Побажання для GigaCenter та його команди
Про день, що найбільше запам'ятався за роки роботи в дата-центрі
До роботи в GigaCenter я нічого не знала про дата-центри, процеси, які відбуваються всередині і для чого взагалі вони потрібні. Найсильнішим враженням для мене виявилася перша екскурсія. Я розуміла, що історія будь-якої успішної компанії починається з простої ідеї. На початку закладання проекту - це була звичайна будівля, всередині якої створили круту інфраструктуру, а завдяки зусиллям фахівців все це з роками перетворилося в «залізного монстра», який здатний працювати безперебійно день у день і зберігати цінну інформацію наших клієнтів. Усередині дата-центру «панує» справжній порядок, мінімалізм і у кожного обладнання є своє чітке призначення. Погодьтеся, все це вражає!
Про нові відкриття
Побажання для GigaCenter та його команди
Про день, що запам'ятався найбільше за роки роботи в дата-центрі
За цей час дійсно відбулося багато і вразити мене чимось досить складно. Хоча мені запам'ятався, але навіть не один день, а цілих три доби, які я провів в дата-центрі. До цього моменту мені здавалося, що простій людині це не під силу, але GigaCenter зміг мене здивувати. У нашій роботі не обходиться без форс-мажорів: черговий по зміні може захворіти або піти у відпустку, і ти повинен замінити свого колегу, адже ми одна команда.Про нові відкриття
Невід'ємна частина служби технічної підтримки - це завжди бути на зв'язку з клієнтом і допомогти йому вирішити будь-які питання. Так часом це складно, робота з людьми вимагає великих зусиль і витримки, але саме ми допомагаємо клієнтам вирішити їхні проблеми. Дійсно, пропрацювавши 3 роки, GigaCenter відкрив в мені «нові можливості»: по-перше, я зрозумів, що можу дуже довго не спати (усміхається) а по-друге, я навчився найважливішого: знаходити точки дотику з клієнтом і правильно організовувати роботу своєї команди, щоб разом досягати успіхів.Побажання для GigaCenter та його команди
Найголовніше, мабуть, хочеться, щоб команда GigaCenter продовжувала зростати і поповнювалася хорошими фахівцями, адже в роботі представників технічної підтримки «зайвих рук не буває». Також дуже важлива комунікація між відділами. Коли є розуміння проблеми, взаємоповага між співробітниками - є і її рішення. Тому хочу побажати команді стати ще більш згуртованою і працювати злагоджено як єдиний механізм. Для мене це і є ключ до успіху.Про день, що запам'ятався найбільше за роки роботи в дата-центрі
Про нові відкриття
Побажання для GigaCenter та його команди
Перш за все хочеться побажати команді в будь-яких обставинах триматися разом, адже в цьому наша сила - в єдності та взаємній підтримці. Конкуренція на ринку досить велика, але я впевнена в тому, що саме командна робота допоможе нам досягти ще більших успіхів.Про день, що запам'ятався найбільше за роки роботи в дата-центрі
Перебираючи в голові різні історії, пов'язані з дата-центром найбільш вражаючим моментом є перше знайомство. До екскурсії в GigaCenter я знала зовсім небагато про світ дата-центрів. Читати про них в журналі, дивитися картинки обладнання - це одне, але побувати всередині ЦОД особисто, побачити своїми очима сервера, почути гул кондиціонерів, відчути контраст температур холодних і гарячих коридорів - це зовсім інше. Не дарма кажуть краще один раз побачити, ніж сто разів про це прочитати.Про нові відкриття
У GigaCenter я займаю посаду маркетолога, я люблю все, що пов'язано з творчістю, а тут «суворий світ» дата-центрів, процеси зберігання інформації, резервне копіювання. Я розуміла, що для того, щоб вибудувати розуміння просування бренду в такій сфері, я повинна була заглибитися у вивчення роботи дата-центрів і скласти цілісну картинку в своїй голові. Хоча, кого я обманюю, я і зараз це роблю. Кожен день я дізнаюся нову інформацію про ЦОД: спілкуюся з інженерами, вивчаю інфраструктуру, слухаю звернення клієнтів в техпідтримку і навіть намагаюся вникнути в жарти про ЦОД (посміхається). І саме в цей момент відбувається поєднання непоєднуваного: сувора інженерія та жіночий розум. Але навіть через півтора року роботи мені здається, що цей процес навчання нескінченний, ти можеш в будь-яку хвилину наштовхнутися на цікаву статтю в інтернеті і знову відкрити для себе щось нове про будову дата-центрів.Побажання для GigaCenterта його команди
В такий день хочеться побажати, щоб команда ніколи не втрачала згуртованість. У групі компаній GigaGroup саме в GigaCenter найменша кількість співробітників, тому в нашій єдності повинна бути наша сила. Також для мене ще з дитинства дуже важливою частиною кожної родини є традиції. GigaCenter - це теж сім'я. Тому хочеться побажати, щоб традиції усередині компанії, команди і досвід, напрацьований з роками обов'язково передавався кожному новому співробітнику і все це створювало єдину і неповторну культуру всередині GigaCenter.Про день, що запам'ятався найбільше за роки роботи в дата-центрі
Думаю, надовго в моїй пам'яті відклалися перші емоції, які викликала у мене екскурсія в GigaCenter. Це був шок! Шок від того рівня якості та професіоналізму, з яким було виконано побудова кожного структурного елементу ЦОД. За своє життя я бачив багато дата-центрів: від ЦОД, побудованих власними силами на території компанії до великих дата-центрів з відомим ім'ям. Але далеко не кожен проект відрізняється такий грамотно розміщеної інфраструктурою та якістю виконаних робіт, як GigaCenter. Великий досвід роботи в IT-сфері дає мені чітке розуміння того, що грамотна реалізація такого роду проекту коштувала не тільки багатьох ресурсів, а й зусиль керівництва і команди компанії.Побажаня для GigaCenter та його команди
Рівень сервісу дата-центру, який ми маємо сьогодні вже змушує пишатися, але як кажуть - немає межі досконалості. Завжди є до чого прагнути, тому хочеться побажати, щоб команда GigaCenter ставала все сильніше, кожен з нас ріс як професіонал, а дата-центр завойовував довіру нових клієнтів.Коментарі
Читати ще
Листоп
2024
Ваш коментар