У такий важливий день - День народження дата-центру GigaCenter наша команда вирішила випустити щось більше, ніж просто цікаву новину. Всі висоти, яких досягає компанія, масштаби проектів і довіра клієнтів - це в першу чергу заслуга кожного її співробітника. 5 років з моменту запуску ЦОД, більше 1826 днів безперебійної роботи стало можливим завдяки зусиллям і злагодженій роботі її команди.
Усередині GigaCenter - ми справжня сім'я. За ці 5 років ми пережили знакові історії, придбали необхідні знання та здобули справжніх друзів. Але також компанія чомусь вчить нас: формує в нас корисні звички, дарує нам важливий досвід і незабутні емоції.
У цій невеликій історії ми спробували передати всі найяскравіші враження, дивовижні відкриття і нові знання співробітників різних відділів GigaCenter. За 5 років роботи в компанії практично у кожного сформувалася своя унікальна і неповторна історія знайомства та роботи в дата-центрі.

Костянтин Панченко, головний інженер

Про день, що найбільше запам'ятався за роки роботи в дата-центрі

Найяскравішою подією для мене є знайомство з дата-центром. Коли ти бачиш «зовнішню оболонку» ЦОД ти навіть не підозрюєш, що всередині нього криється цілий світ технологічних процесів і незамінного обладнання. Але після того, як ти опиняєшся всередині, все змінюється. Знайомство з інфраструктурою GigaCenter на мене справило сильне враження як на фахівця. Реалізація такого проекту коштувала величезних затрат - як людських, так і фінансових ресурсів. Саме в цей момент я зрозумів, що в цій компанії якість будь-яких процесів - головний пріоритет.

Про нові відкриття

Головне правило, якого мене навчили роки роботи в GigaCenter - все складніше, ніж здається на перший погляд. Людині, яка не знайома зі світом ЦОД може здатися, що всередині дата-центру все досить просто: є інфраструктура і фахівці, які її обслуговують. Але коли ти починаєш працювати в даній сфері, розбиратися в цьому величезному механізмі, де кожен елемент відповідає за певну функцію ти розумієш, що несправність хоча б одного елемента може спричинити за собою зупинку роботи всієї системи - це для мене найдивніше.
До роботи в GigaCenter у мене був досвід в якості керівника, але кількість підлеглих було значно менше, і проекти в основному здійснювалися сидячи за комп'ютером. Робота в GigaCenter здійснюється під іншим вектором. Кожен день пов'язаний з рухом: ми виїжджаємо до наших клієнтів, здійснюємо доставку і установку устаткування. Саме тому посаду головного інженера має на увазі під собою вміння чітко структурувати всі процеси, правильно вибудовувати пріоритетність робіт своїх колег і вміння знаходити підхід до кожного співробітника. І я сміливо можу сказати, що всього цього я навчився завдяки компанії GigaCenter і моїй команді.

Побажання для GigaCenter та його команди

З огляду на таку дату - 5 років безперебійної роботи дата-центру, хочеться провести аналогію і побажати GigaCenter і його команді всього того, чого бажають п'ятирічній дитині. В першу чергу, звичайно ж рости, розвиватися величезними темпами і відкривати нові можливості.

Оксана Рігель, менеджер систем інформаційної безпеки

Про день, що найбільше запам'ятався за роки роботи в дата-центрі

Відносно історії, що запам'яталася найбільше пов'язаної з GigaCenter, для мене є перше знайомство, і воно було досить незвичайним. Одного разу сидячи в інтернеті мене, як фахівця, зацікавила стаття в онлайн-виданні "The Village" про дата-центр GigaCenter рівня Tier III, який успішно функціонує на ринку вже майже 5 років. Стаття дійсно справила на мене сильне враження, мене зацікавили процеси, які відбуваються всередині ЦОД і я подумала, як було б здорово там працювати. І хто б що не говорив - думки матеріальні, інакше я не сиділа б тут і не відповідала б на питання про роботу в GigaCenter.

Про нові відкриття

Дата-центри, колокейшн, оренда серверного місця - для мене були абсолютно новими поняттями. До роботи в GigaCenter я не знала про побудову ЦОД абсолютно нічого.
Моя спеціалізація досить серйозна, адже я працюю в сфері інформаційної безпеки. Вибудовування інфраструктури всередині дата-центрів, щоб виконувати всі регламенти - це дуже складна і трудомістка робота. Мені доводилося вивчати багато літератури і вникати в різні технологічні процеси всередині дата-центрів, щоб забезпечити створення надійної системи інформаційної безпеки всередині компанії. Тому знання - це перше, що я отримала, працюючи в GigaCenter. Також деякі корисні звички стали обов'язковим елементом не тільки в роботі, але і в повсякденному житті. Наприклад, резервне копіювання будь-якої важливої ​​інформації для мене must have (усміхається).

Побажання для GigaCenter та його команди

Хочеться в першу чергу побажати розвитку для GigaCenter, адже це важливий елемент будь-якої успішної компанії. Ну і звичайно ж - реалізації найсміливіших планів та підкорення нових вершин.

Богдан Бурбурський, старший інженер технічної підтримки

Про день, що найбільше запам'ятався за роки роботи в дата-центрі

У службі технічної підтримки GigaCenter я працюю практично 3 роки. За цей час відбулося стільки історій та подій, що дуже важко виділити єдиний. Кожен день ми допомагаємо вирішувати нашим клієнтам різні завдання і найбільш запам'ятовується з цього всього -  командна робота. Якої складності не була б ситуація, з яким питанням не звернувся б до нас клієнт, ми завжди вирішимо її, завдяки злагодженій роботі нашої support-команди.

Про нові відкриття

Незважаючи на те, що більше 6-ти років я навчався в університеті в сфері телекомунікацій, влаштувавшись на роботу в GigaCenter я усвідомив всю важливість практики. Теорією я володів добре, але її було недостатньо для вирішення безлічі завдань, тому доводилося швидко навчатися і схоплювати все практично на льоту. Вивчення інфраструктури дата-центру, реальне спілкування з клієнтами і рішення задач на практиці - саме все це і виростило в мені того фахівця, яким я є на сьогоднішній день.
Чергування в дата-центрі - це не звичайний восьмигодинний робочий день. Служба технічної підтримки працює 24/7, у нас є кімната відпочинку, надійні колеги і часом ми жартуємо, що дата-центр - це наш другий дім. Саме тому, часто звички в роботі переносяться в повсякденне життя. Так, приходячи додому я докладаю пропуск до домофону і тільки через пару секунд розумію, що я не на роботі і це не спрацює (примітка: в дата-центрі шлюзова система охорони).
Сказати, що ми багато працюємо з людьми - це нічого не сказати (усміхається). Кожен день ми відповідаємо на сотні дзвінків і завдяки цьому я навчився з легкістю знаходити компроміси в спілкуванні з клієнтами, а комунікація тепер моя сильна сторона. Ще один позитивний досвід, який я переніс в повсякденне життя - все потрібно доводити до кінця. Але найкорисніше - це більш легке відношення до життєвих труднощів - тепер для мене це просто ticket, який потрібно закрити.

Побажання для GigaCenter та його команди

Хочеться побажати GigaCenter зростання, масштабування, досягнення нових цілей. Команді бажаю будь-які труднощі долати з легкістю! Нехай робота всіх співробітників буде схожа на єдиний механізм, адже головний ключ до успіху компанії полягає в згуртованості її колективу.

Єлізавета Ніконенко, фінансовий менеджер

Про день, що найбільше запам'ятався за роки роботи в дата-центрі

До роботи в GigaCenter я нічого не знала про дата-центри, процеси, які відбуваються всередині і для чого взагалі вони потрібні. Найсильнішим враженням для мене виявилася перша екскурсія. Я розуміла, що історія будь-якої успішної компанії починається з простої ідеї. На початку закладання проекту - це була звичайна будівля, всередині якої створили круту інфраструктуру, а завдяки зусиллям фахівців все це з роками перетворилося в «залізного монстра», який здатний працювати безперебійно день у день і зберігати цінну інформацію наших клієнтів. Усередині дата-центру «панує» справжній порядок, мінімалізм і у кожного обладнання є своє чітке призначення. Погодьтеся, все це вражає!

Про нові відкриття

Спочатку я влаштувалася в компанію до відділу бухгалтерії. Моя робота була пов'язана виключно з фінансами, здійсненням розрахунків і паперами. У процесі свого розвитку я стала все більше працювати з людьми, вибудовувати взаємини «цеглинка за цеглинкою», як ніби будуєш надійне будівлю і поступово стала повноцінним співробітником ще й відділу по роботі з клієнтами.
У той момент, коли у клієнта виникає проблема, ти допомагаєш йому її вирішити і у відповідь отримуєш просте «дякую», а в своєму списку завдань ставиш галочку «done» - це заряджає енергією для досягнень нових цілей. Адже успішність нашої роботи залежить саме від взаємин з клієнтами і якості того фундаменту, який ти заклав ще на початку співпраці з ним. Роки роботи в компанії допомогли виростити в мені можливість швидко знаходити контакт з клієнтом і грамотно вибудовувати роботу всього відділу.

Побажання для GigaCenter та його команди

В день народження GigaCenter хочеться побажати компанії досягати ще більших успіхів. Нехай з кожним днем ​​маленькими, але впевненими кроками наш дата-центр рухається до успіху: інфраструктура ЦОД розвивається, в робочі будні команди завжди буде натхнення, тоді все задумане обов'язково здійсниться.

Віктор Цимбал, керівник групи технічної підтримки

Про день, що запам'ятався найбільше за роки роботи в дата-центрі

За цей час дійсно відбулося багато і вразити мене чимось досить складно. Хоча мені запам'ятався, але навіть не один день, а цілих три доби, які я провів в дата-центрі. До цього моменту мені здавалося, що простій людині це не під силу, але GigaCenter зміг мене здивувати. У нашій роботі не обходиться без форс-мажорів: черговий по зміні може захворіти або піти у відпустку, і ти повинен замінити свого колегу, адже ми одна команда.

Про нові відкриття

Невід'ємна частина служби технічної підтримки - це завжди бути на зв'язку з клієнтом і допомогти йому вирішити будь-які питання. Так часом це складно, робота з людьми вимагає великих зусиль і витримки, але саме ми допомагаємо клієнтам вирішити їхні проблеми. Дійсно, пропрацювавши 3 роки, GigaCenter відкрив в мені «нові можливості»: по-перше, я зрозумів, що можу дуже довго не спати (усміхається) а по-друге, я навчився найважливішого: знаходити точки дотику з клієнтом і правильно організовувати роботу своєї команди, щоб разом досягати успіхів.

Побажання для GigaCenter та його команди

Найголовніше, мабуть, хочеться, щоб команда GigaCenter продовжувала зростати і поповнювалася хорошими фахівцями, адже в роботі представників технічної підтримки «зайвих рук не буває». Також дуже важлива комунікація між відділами. Коли є розуміння проблеми, взаємоповага між співробітниками - є і її рішення. Тому хочу побажати команді стати ще більш згуртованою і працювати злагоджено як єдиний механізм. Для мене це і є ключ до успіху.

Анна Мангасарян, менеджер проектів

Про день, що запам'ятався найбільше за роки роботи в дата-центрі

Для мене сфера дата-центрів була відкриттям, після телеком-ринку. Перші пару місяців роботи були наповнені абсолютно новою інформацією для мене. Мабуть, момент, що запам'ятався найбільше - це перша екскурсія в ЦОД. Я нічого не знала про процеси всередині дата-центрів і потрібно сказати, що перше знайомство з цим світом справило на мене величезне враження. Було відчуття, що я потрапила в лабіринт, в кінці мене чекає минотавр і я звідси більше не вийду (сміється). Це було «страшно» цікаво. Той день я до сих пір чітко згадую у всіх деталях як ніби це було вчора.

Про нові відкриття

Світ дата-центру не може не вражати. Для мене багато було новим, як ніби відкриваєш перший лист нової книги і ще не розумієш, чого варто очікувати. Але саме цей страх з одного боку і цікавість до чогось нового, ще невідомого, з іншого - для мене стало таким собі особистим викликом.
Я була вражена швидкістю розвитку IT-технологій і тим обсягом знань, який я можу отримати. Повірте, дівчина може розбиратися в цій області і це круто! Кожен день я спілкуюся з IT-директорами, фахівцями в сфері технологій і сьогодні можу з упевненістю сказати, мене сприймають як професіонала своєї справи і це не може не надихати на нові досягнення!

Побажання для GigaCenter та його команди

Перш за все хочеться побажати команді в будь-яких обставинах триматися разом, адже в цьому наша сила - в єдності та взаємній підтримці. Конкуренція на ринку досить велика, але я впевнена в тому, що саме командна робота допоможе нам досягти ще більших успіхів.

Анастасія Менайлова, маркетолог

Про день, що запам'ятався найбільше за роки роботи в дата-центрі

Перебираючи в голові різні історії, пов'язані з дата-центром найбільш вражаючим моментом є перше знайомство. До екскурсії в GigaCenter я знала зовсім небагато про світ дата-центрів. Читати про них в журналі, дивитися картинки обладнання - це одне, але побувати всередині ЦОД особисто, побачити своїми очима сервера, почути гул кондиціонерів, відчути контраст температур холодних і гарячих коридорів - це зовсім інше. Не дарма кажуть краще один раз побачити, ніж сто разів про це прочитати.

Про нові відкриття

У GigaCenter я займаю посаду маркетолога, я люблю все, що пов'язано з творчістю, а тут «суворий світ» дата-центрів, процеси зберігання інформації, резервне копіювання. Я розуміла, що для того, щоб вибудувати розуміння просування бренду в такій сфері, я повинна була заглибитися у вивчення роботи дата-центрів і скласти цілісну картинку в своїй голові. Хоча, кого я обманюю, я і зараз це роблю. Кожен день я дізнаюся нову інформацію про ЦОД: спілкуюся з інженерами, вивчаю інфраструктуру, слухаю звернення клієнтів в техпідтримку і навіть намагаюся вникнути в жарти про ЦОД (посміхається). І саме в цей момент відбувається поєднання непоєднуваного: сувора інженерія та жіночий розум. Але навіть через півтора року роботи мені здається, що цей процес навчання нескінченний, ти можеш в будь-яку хвилину наштовхнутися на цікаву статтю в інтернеті і знову відкрити для себе щось нове про будову дата-центрів.

Побажання для GigaCenterта його команди

В такий день хочеться побажати, щоб команда ніколи не втрачала згуртованість. У групі компаній GigaGroup саме в GigaCenter найменша кількість співробітників, тому в нашій єдності повинна бути наша сила. Також для мене ще з дитинства дуже важливою частиною кожної родини є традиції. GigaCenter - це теж сім'я. Тому хочеться побажати, щоб традиції усередині компанії, команди і досвід, напрацьований з роками обов'язково передавався кожному новому співробітнику і все це створювало єдину і неповторну культуру всередині GigaCenter.

Олексій Большаков, ІT-директор

Про день, що запам'ятався найбільше за роки роботи в дата-центрі

Думаю, надовго в моїй пам'яті відклалися перші емоції, які викликала у мене екскурсія в GigaCenter. Це був шок! Шок від того рівня якості та професіоналізму, з яким було виконано побудова кожного структурного елементу ЦОД. За своє життя я бачив багато дата-центрів: від ЦОД, побудованих власними силами на території компанії до великих дата-центрів з відомим ім'ям. Але далеко не кожен проект відрізняється такий грамотно розміщеної інфраструктурою та якістю виконаних робіт, як GigaCenter. Великий досвід роботи в IT-сфері дає мені чітке розуміння того, що грамотна реалізація такого роду проекту коштувала не тільки багатьох ресурсів, а й зусиль керівництва і команди компанії.

Побажаня для GigaCenter та його команди

Рівень сервісу дата-центру, який ми маємо сьогодні вже змушує пишатися, але як кажуть - немає межі досконалості. Завжди є до чого прагнути, тому хочеться побажати, щоб команда GigaCenter ставала все сильніше, кожен з нас ріс як професіонал, а дата-центр завойовував довіру нових клієнтів.