до переліку новин
23
Квіт
2020
Квіт
2020
23 Квіт 2020
Карантин задає правила
Ексклюзивне інтерв'ю від директора з розвитку GIGAGROUP Антона Хвастунова для SmartTender
Позаду 8 тижнів карантину і бізнес потроху починає адаптуватися до нових умов. Директор з розвитку GIGAGROUP Антон Хвастунов спеціально для SmartTender розповів про глобальні зміни, які відбулися всередині групи компаній та завдання, що стали справжнім викликом для команди.
Карантинний режим для команди
Із запровадженням карантину одним із найголовніших завдань власників бізнесу стало збереження здоров’я кожного співробітника компанії. А тому ми за лічені дні перевели більше 150-ти співробітників у формат дистанційної роботи.
Позаду вже півтора місяця карантину і за цей час ми вже пристосувалися до формату онлайн-роботи. Задля підтримання комунікації всередині компанії та вирішення спільних задач використовуємо корпоративні номера, списуємося у Telegram-групах, проводимо онлайн-зустрічі за допомогою Zoom і Skype та використовуємо функціонал CRM-системи Бітрікс.
Проте такий формат роботи став ідеальним рішенням не для всіх компаній групи.
Певна річ, ми притримуємося всіх необхідних вимог та робимо все можливе аби захистити здоров’я нашої команди та клієнтів дата-центру GigaCenter. Щодня здійснюємо кварцування приміщення ЦОД, використовуємо маски та антисептики для рук, ввели тимчасові правила перебування на території, а також знизили до мінімуму кількість відвідувань дата-центру.
Карантин диктує нові правила для організації бізнес-процесів
З введенням карантину «життя» кожного бізнесу піддалося змінам. І найважливішим в цей час була «швидкість реакції» топ-менеджменту. Ми не мали часу на побудову нових стратегій розвитку та тестування різних заходів для «реанімації» бізнесу – необхідно було запроваджувати зміни швидко і не зволікати.
В такий непростий час для IT-ринку намагаємося максимально диверсифікувати сервіс групи компаній та трансформувати послуги під потреби клієнтів. Наприклад, послуга «SmartHands» надає змогу виконувати необхідні роботи з розміщеним обладнанням, не виходячи з дому – все здійснюється, завдяки нашим спеціалістам. На час карантину технічна підтримка GigaCenter надає даний сервіс безкоштовно.
Також зростає попит на сервіси кіберзахисту. Зважаючи на масовий перехід бізнесу до формату онлайн-роботи, стратегічно важливі дані мільйонів компаній стали більш вразливими перед хакерами. Так, агент з кіберзахисту GigaSafe надає сьогодні низку IT-продуктів для кіберзахисту бізнесу. Адже інформаційна захищеність – одне із найважливіших завдань топ-менеджменту компаній.
Повну версію матеріалу ви можете прочитати за посиланням.
Коментарі
GigaCenter
Читати ще
GigaCenter
21
Листоп
2024
Листоп
2024
21 Листоп 2024
Sidus Space побудує шість супутників для зберігання даних на орбіті Місяця
Ваш коментар