до переліку новин
19
Лип
2019
Лип
2019
19 Лип 2019
Додаткові послуги від GigaCenter - економія часу та коштів
Чому даний сервіс такий важливий для бізнесу?
Розміщення обладнання в дата-центрі давно стало необхідним рішенням для будь-якого бізнесу. Правильна система кондиціонування та охолодження, енергопостачання та технічна підтримка клієнтів 24/7 - всі ці умови забезпечують надійне зберігання даних клієнтів і безперебійну роботу їх обладнання. Єдиною «незручністю» для клієнта, з певної точки зору, є віддаленість «розміщеного заліза». В цьому випадку, організація цілодобової інженерної підтримки за обладнанням власними силами клієнта досить складний і трудомісткий процес, набагато ефективніше скористатися допомогою спеціалізованих співробітників ЦОД - інженерів і працівників технічної підтримки.
Надання додаткових послуг дата-центрами вимагають наявності команди досвідчених інженерів з метою оперативного реагування на несправності та усунення проблем в роботі устаткування. Саме тому далеко не кожен ЦОД надає такого роду послуги своїм клієнтам.
GigaCenter вже більше 5-ти років успішно зберігає дані своїх клієнтів і забезпечує безперебійну роботу розміщенного обладнання, завдяки високоспеціалізованій команді техпідтримки. Для комфортного ведення бізнесу наших клієнтів GigaCenter пропонує послугу Smart Hands, а також додаткові сервіси для задоволення різних потреб клієнта (з повним переліком послуг ви можете ознайомитися у прикріпленому файлі нижче)
Smart Hands - здійснення роботи співробітниками технічної підтримки безпосередньо з обладнанням клієнта (заміна жорстких дисків, кабелів живлення, перемикання лінків в обладнанні клієнта).
Даний сервіс просто незамінний у разі, якщо з вашим обладнанням необхідно оперативно здійснити технічні роботи, але фізично опинитися в ЦОД немає можливості або виконання робіт вимагає оперативності (кожна хвилина простою обладнання несе за собою критичні втрати для бізнесу). Такого роду роботи рідко пов'язані з ремонтом обладнання, найчастіше це усунення певних несправностей в роботі сервера або ж здійсненні перекомутації обладнання.

Додаткові послуги дата-центру GigaCenter - це гібридні IT-сервіси, які надаються групою компаній GigaGroup (завдяки партнеру телеком-оператору GigaTrans і хмарному провайдеру GigaCloud) і дозволяють клієнтам отримати вирішення безлічі завдань «з одних рук».
До основних видів додаткових послуг команди GigaCenter можна віднести:
Крос-комутація - процес з'єднання комунікаційної мережі, який здійснюється всередині серверної шафи, між шафами, а також між модулями.
Завдяки нашому партнеру - телеком-оператору GigaTrans, наша команда здійснює прокладання резервного L2 каналу (процес дублювання критично важливих сервісів на випадок виходу з ладу основного каналу зв'язку). Обираючи цю послугу, компанія отримує відмовостійкий і надійний сервіс, який дозволяє безперебійно здійснювати роботу, захищаючи корпоративну інформацію від виникнення будь-яких пошкоджень на лінії.
«Ми користуємося послугою колокейшн - передали наше обладнання в GigaCenter. Також орендуємо канали передачі даних і використовуємо інфраструктуру GigaTrans для телеком-сервісів. І, звичайно, співпрацюємо з GigaCloud в сфері хмарних рішень: нам запропонували модель, яка вигідніше, ніж утримання своєї системи. Саме цей напрямок зараз є надзвичайно важливим для компанії» - IT-директор транспортної компанії SAT Дмитро Беспалов.
Також клієнт має можливість здійснити backup в хмару (процес резервування IT-інфраструктури клієнта цілком або частково за допомогою віртуальних сервісів компанії партнера GigaCloud). Замовляючи цю послугу, наша команда допоможе розгорнути програмне забезпечення клієнта (1С, Бітрікс, Zimbra) або задублювати важливу корпоративну інформацію в хмарі. Замовляючи такий вид сервісу, ви отримуєте гарантію збереження корпоративної інформації компанії і ваших клієнтів.
"У компанії вирішили не купувати обладнання, а знайти партнера оператора хмарних рішень. Шукали серед багатьох компаній на ринку, як українських, так і європейських. В результаті ми обрали хмарний оператор GigaCloud. У тому числі завдяки тому, що до групи входить також телеком -провайдер GigaTrans. Для нас це було ідеальне рішення: отримувати кілька сервісів від одного підрядника, в рамках одного контракту і від одного менеджменту"- Директор по IT та інновацій компанії АГРОМАТ Віталій Світельський:
Всі додаткові послуги виконуються командою технічної підтримки оперативно 24/7/365, тому ви отримуєте гарантію надійної та безперебійної роботи серверного обладнання.

В залежності від характеру потреб і кількості розміщеного обладнання клієнти можуть обрати один з двох запропонованих пакетів додаткових послуг:
· пакет S (мінімальний набір послуг, який включає в себе допомогу в переустановці та демонтажу обладнання, заміну кабелів живлення, додаткове включення в мережу та інші);
· пакет L (повний пакет, який крім мінімального набору включає додатково заміну або установку додаткового обладнання, перемикання USB-ключів в обладнанні, перемикання лінків в обладнанні клієнтів та інші).
Обираючи додаткові послуги від команди GigaCenter, ви не тільки отримуєте гарантію безперебійної роботи colocation-серверів, але і ряд інших переваг для компанії:
- економія часу ваших співробітників для вирішення технічних завдань;
- оперативне вирішення будь-яких несправностей в роботі устаткування;
- команда досвідчених інженерів, які забезпечують безперебійну роботу розміщеного обладнання 24/7/365;
- широкий комплекс робіт різного характеру для віддаленої роботи з розміщеним «залізом» клієнта.
Також для зручності клієнтів в компанії GigaCenter працює білінгова система Hostbill, що дозволяє клієнтам дізнаватися інформацію про стан особового рахунку, замовляти необхідні послуги і оплачувати їх в зручній формі онлайн. Замовлення через дану систему не тільки економить ваш час, але і надає безліч переваг різних департаментам вашої компанії.
Наша команда докладає максимум зусиль для забезпечення комфортного та безпечного ведення бізнесу нашими клієнтами. Сервіс Smart Hands, а також додаткові послуги від компанії GigaCenter забезпечать вам цілодобовий контроль за правильним функціонуванням розміщеного обладнання і дозволить інтернет-ресурсам вашої компанії працювати безперебійно день у день.
Замовити послугу Smart Hands можна через клієнтський портал GigaCenter. Також можна зв'язатися зі своїм менеджером або ж з технічною підтримкою за тел. 0 800 20 33 33
Коментарі
GigaCenter
Читати ще
GigaCenter
26
Листоп
2025
Листоп
2025
26 Листоп 2025
Google потрібно подвоювати потужності кожні шість місяців, щоб задовольнити попит на ШІ
Ваш коментар