до переліку новин
25
Верес
2020
Верес
2020
25 Верес 2020
Чому GIGAGROUP - це ідеальне місце роботи?
У чому вимірюється успіх компанії? У частці ринку і кількості запущених продуктів, може бути в сумі отриманого прибутку і наслідуванні конкурентів? - всі ці відповіді, безумовно, вірні.
Але також успіх будь-якої компанії був би неможливий без її команди. Без людей, які прикладають багато зусиль і допомагають бізнесу ставати краще з кожним днем. Фахівців, які допомагають відкривати для компанії нові горизонти і розробляють унікальний сервіс. Співробітників, які створюють власні традиції, корпоративний гумор, душевні свята всередині команди і з роками перетворюються на справжню сім'ю.
Сьогодні ми хочемо розповісти, як з роками нам вдалося створити всередині компанії щось більше ніж просто гарну і теплу атмосферу, а саме справжню сім'ю - нашу GigaFamily. Ми поставили однакові запитання різним співробітникам, щоб розповісти цю історію «очима» тих, хто знаходиться в самому серці компанії. Та зрозуміти що ж робить GIGAGROUP ідеальним місцем роботи і переконує кандидатів обрати його своєю «другою домівкою».
Ну а що ж з цього вийшло - читайте в нашому інтерв'ю.
Марія Берило, керівник проектного відділу телеком-оператора GigaTrans
Як давно ви працюєте в GIGAGROUP? Який у вас був досвід роботи до приходу в компанію?
Скільки себе пам'ятаю, завжди була небайдужа до технічної сфери та креслення, тому вибір роботи став для мене очевидним. Вже більше 12-ти років я присвячую 5 днів в тиждень проектуванню мережі і ще жодного разу не пошкодувала про свій вибір.
У GIGAGROUP я працюю практично 7 років, а саме займаю посаду керівника проектного відділу телеком-оператора GigaTrans. У компанію я прийшла з хорошим багажем знань і немаленьким досвідом, адже до цього близько 5-ти років пропрацювала в сфері телекомунікацій. Тому майже з перших місяців роботи стала відчувати себе як риба у воді.
Чому ви обрали саме GIGAGROUP?
До початку роботи в GigaTrans, я мало знала про компанію, але чула про те, наскільки швидко вона розвивається і які тут реалізуються складні і в той же час круті проекти. І відразу подумала - чому б мені не спробувати стати її частиною. Співбесіда пройшла відмінно. Мене трохи занурили в плани компанії, розповіли про проекти, які знаходяться в роботі, і я змогла зрозуміти, чим же дихає компанія. Після закінчення співбесіди я особисто переконалася в тому, що постійний розвиток і цікаві завдання - це невід'ємна частина GigaTrans. Я, як людина, яка любить постійний рух, зрозуміла - в цій команді мені точно буде комфортно і разом з нею я зможу зростати як професіонал кожен день.
Якими “плюшками” компанії ви користуєтесь?
GIGAGROUP всебічно допомагає в розвитку своїх співробітників. Це і електронна бібліотека, і безкоштовні курси англійської (довгий час я їх відвідувала, але зараз намагаюся більше часу приділяти сім'ї, думаю з часом повернуся знову до рядів учнів). Але величезною перевагою особисто для мене є введення медичного страхування. Здоров'я - це найважливіше, що у нас є і потрібно берегти його всілякими способами. І як же круто, коли компанія дбає про свою команду.
Чи приймаєте участь в GigaChallange?
Так, GigaChallange за ці роки вже став справжньою традицією, і наша команда з нетерпінням чекає який же «виклик» буде в наступному році.
У списку GIGAGROUP вже безліч крутих досягнень. Ми подолали непередбачувані скелі Довбуша, зійшли на найвищу точку Карпат, а в минулому році підкорили пороги Чорного Черемошу. І кожен з цих челенджів подарував неймовірні емоції - це складно описати словами. Той момент, коли ти відчуваєш себе частиною чогось великого, коли понад 100 осіб веслує як єдине ціле і ви разом підкорюєте нову стихію - ні з чим не порівняти.
Чого ви навчилися, працюючи в компанії? І що вам найбільше подобається в роботі в GIGAGROUP?
Напевно, найбільш важлива здатність, яку я придбала за час роботи в GIGAGROUP це рішення неможливих завдань (усміхається). Часом проекти бувають дуже масштабними з безліччю «підводних каменів».
Як правило, до таких завдань відноситься побудова магістралі, особливо зараз, з урахуванням нових правил видачі технічних умов. Плюс при оренді волокон - проектування різними непересічними маршрутами це завжди задача «із зірочкою». Саме в такі моменти доводиться мислити нестандартно і знаходити нові рішення поставленого завдання.
Максим Черненко, керівник відділу експлуатації дата-центру GigaCenter
Як давно ви працюєте в GIGAGROUP. Який у вас був досвід до приходу в компанію?
Частиною GIGAGROUP я став більше 3-х років тому і історія того, як я взагалі потрапив в сферу IT - досить незвичайна.
За фахом я філолог, довгий час займався народними танцями та співом і ще роки 4 тому і не здогадувався, що стану частиною IT-світу. На той час мої знання в області технологій обмежувалися знаннями комп'ютера і я взагалі не знав нічого про дата-центри. І тут одного разу мій друг говорить мені про те, що в компанії, де він працює шукають нову людину в support-команду комерційного ЦОД. І я вирішив спробувати. З того моменту пройшло 3 роки і я вже не уявляю свого життя без IT.
Чому обрали саме GIGAGROUP?
З огляду на мій інтерес до сфери IT, вже на момент моєї співбесіди в GIGAGROUP я був впевнений на 90%, що хочу стати частиною цієї команди. Однак, вирішальною точкою стала екскурсія в дата-центр. Я зрозумів, що потрапив на «гачок» (усміхається).
Сьогодні я про це згадую так, начебто це було вчора. Коли я переступив поріг дата-центру, я ніби опинився у грі «Half-Life» (комп'ютерна гра в жанрі науково-фантастичного шутера). Ті, хто хоча б раз грали в неї, зрозуміють про що я говорю: приміщення, серверні, довгі коридори, підсвітка на обладнанні - атмосфера була дуже схожою. Мене переповнювало відчуття, що я опинився у секретній лабораторії, де досліджують щось таємниче. В той момент я зрозумів, що це саме те місце та компанія, в якій я хочу працювати.
Чи було у вас кар’єрне зростання в компанії ?
Дійсно за цей час я значно виріc в професійному плані. Якщо 4 роки тому, я не міг уявити, що поєднаю своє життя з IT-сферою, то сьогодні я вже займаю посаду керівника відділу експлуатації дата-центру GigaCenter.З 2017 року в дата-центрі відбулося багато змін: за цей час GigaCenter став значним конкурентом на ринку ЦОД і ми увійшли до 5-ти кращих дата-центрів на території України. Кількість наших клієнтів зросла, розширився IT-сервіс, який ми надаємо замовникам, а тому збільшилася і наша команда. В певний момент в компанії відчули потребу у появі нової позиції – керівника відділу експлуатації. І мені запропонували цю посаду. Оскільки я розумів, що це знову щось нове для мене, черговий виклик в моєму житті, я вирішив, що варто спробувати.
Так, інколи робота складна, адже я маю детально розбиратися у всіх процесах в компанії, відслідковувати етапи виконання задач та ще й правильно організовувати роботу моєї команди. І так, я ще маю багато чому навчитися, проте я люблю свою роботу та команду в якій я працюю. Це справа мого життя і вона робить мене щасливим. А це найголовніше.
Чи приймаєте ви участь в GigaChallange?
GigaChallange – це окрема сторінка життя в GIGAGROUP. Щороку наша компанія організовує для нас щось круте та незвичайне, те, що здатне підкинути справжній адреналін в твою кров.
І однозначно, мій найулюбленіший GigaChallange пов'язаний із рафтингом. Легше самому спробувати, ніж описати це вам.
Ти із своєю командою знаходишся у байдарці, навколо круті пороги Чорного Черемошу, місцями ви натрапляєте на каміння. В цей момент ви маєте бути єдиним цілим аби підкорити водну стихію та вийти «сухими з води» (у прямому сенсі цього слова). І нам це вдалося. Ми працювали як злагоджений механізм, розуміли один одного без слів та веслували так, ніби ми це робили все життя. Ці емоції я пам’ятаю і зараз. Здається саме таким спогадам немає ціни.
Чому ви навчилися в компанії? І що вам найбільше подобається в GIGAGROUP?
Я не уявляю свого життя без постійного руху. Для мене важливо не плити за течією, а постійно пізнавати щось нове, вивчати нові сфери. І круто, коли тебе оточують такі ж самі люди. В GIGAGROUP все співпало ідеально – команда, яка завжди тебе підтримає, яка дійсно знаходиться на одній хвилі та кожного дня крокує до нових цілей. Інколи здається, що нам під силу зрушити будь-які гори в нашій професії, адже ми одна команда.
Володимир Литвин, директор по інформаційній безпеці агентства з кібербезпеки GigaSafe
Як давно ви працюєте в GIGAGROUP? Який у вас був досвід роботи до приходу в компанію?
Дату мого приходу в компанію я, напевно, запам'ятаю надовго, адже приєднався до команди GIGAGROUP рівно за два тижні до початку карантину. Так що незважаючи на те, що в команді я не більше 4-х місяців, цей період був наповнений безліччю подій (усміхається).
Інформаційною безпекою я займаюся вже більше 16-ти років, так що можу сказати, що ця професія вже стала важливою частиною мого життя. Але звичайно ж я, як і всі, з чогось починав.
Одного разу в книзі я прочитав про ефективність моделі, яка ґрунтувалася на поєднанні знань з трьох областей в одну. І в моїй голові відразу сформувався план, якого я і дотримувався наступні 5 років.
По закінченню університету я працював простим інженером, після кілька років присвятив програмуванню і тільки потім перейшов до знайомства зі сферою інформаційної безпеки. Здається, план вдався - всі три спеціальності з'єдналися в одну, і я знайшов професію, яка приносить мені велике задоволення.
За більш ніж 16 років роботи в даній сфері я встиг попрацювати в агропромисловому секторі, займався інформаційною безпекою в банківських установах, а також комерційній ніші і консалтингових компаніях. Так що можна сказати, що я вже побував на всіх «кіберфронтах».
Чому обрали саме GIGAGROUP?
Напевно, вирішальним фактором для мене стало знайомство з топ-менеджментом компанії.
Любомир Дорошенко, директор департаменту з продажів у секторі малого і середнього бізнесу хмарного оператора GigaCloud
Як давно ви працюєте в GIGAGROUP? Який у вас був досвід роботи до приходу в компанію?
На початку 2017 року я прийшов в GigaCloud, Артем (Артем Коханевич, CEO GigaCloud, - прим. ред.) Запросив мене побудувати партнерський відділ. Я прийняв його пропозицію, оскільки у мене є подібний досвід. На другому курсі університету одна швейна фабрика запросила мене налагодити роздрібну торгівлю. У них вже було виробництво і оптові продажі, а роздрібної не було. Мене запросили запустити цей напрямок: знайти місце, оформити документи, домовитися з іншими брендами про постачання, найняти персонал. І все вийшло.
Я завжди хотів бути управлінцем. До GigaCloud працював в хмарному операторі на позиції менеджера по роботі з партнерами, а ще раніше - в компанії, яка займалася розробкою програмного забезпечення.
Чому обрали саме GIGAGROUP?
Пам'ятаю, у мене було дві співбесіди, спочатку з Артемом Коханевичем, а потім - з Антоном Хвастуновим (директором з розвитку GIGAGROUP). Спочатку працював на посаді партнер-менеджера, потім зайняв позицію керівника відділу по роботі з партнерами. У GigaCloud почали з того, що прописали партнерську програму, внесли її в білінг. Ми створили хороші умови і залучили багато партнерів. Ми даємо малому і середньому бізнесу можливість працювати безпечно, стабільно. Ті ж фішки і переваги, які є у великих компаній.
Зараз я керую ще й департаментом з продажів в секторі малого та середнього бізнесу. Тому з впевненістю можу сказати, що кар'єрний ріст був і ще є куди розвиватися. Мені подобається керувати, створювати і оптимізувати.
Але я б розділив питання кар'єрного зростання на дві складові. Перша - це зростання в посадах, а друга - зростання за завданнями. GigaCloud - динамічна компанія, ми розробляємо нові продукти, у нас з'являються нові завдання, тому у мене є можливість рости і розвиватися разом з нею постійно.
Якими “плюшками” ви користуєтесь у компанії?
У GigaCloud є велика корпоративна аудіо-бібліотека. У ній зібрано безліч книг з маркетингу, продажів, психології, багато літератури, присвяченої бізнесу. Я регулярно слухаю книги на цікаві для мене теми. Це дуже допомагає прокачати свої знання і навчитися новому. Адже завжди є куди рости і професійно, і духовно. Ще у нас вітається самонавчання. Якщо співробітник хоче пройти якісь курси, наше керівництво цьому сприяє.
Чого ви навчилися, працюючи в компанії? І що вам найбільше подобається в роботі в GIGAGROUP?
Я навчився швидко приймати рішення і рухатися з командою в одному напрямку. Мій відділ тісно пов'язаний з командою маркетингу, відділом обслуговування клієнтів, відділом експлуатації та технічною підтримкою. І нам потрібно налаштувати комунікацію між собою так, щоб швидко приймати рішення і рухатися до поставленої мети. І у нас цей досвід дуже добре прокачується.
Коментарі
GigaCenter
Читати ще
GigaCenter
21
Листоп
2024
Листоп
2024
21 Листоп 2024
Sidus Space побудує шість супутників для зберігання даних на орбіті Місяця
Ваш коментар