Безперебійність роботи сервісів — найважливіший показник дата-центру. А тому 3000 днів роботи GigaCenter — важлива дата для кожного в компанії. У такий день про наш дата-центр розкажуть не слова команди, чи спогади або досягнення, а цифри. 
12700 опрацьованих тікетів у техпідтримку, 24000 сформованих актів наданих послуг та 4 мільйони хвилин безперебійної роботи розкажуть про нашу роботу як ніхто інший. Тож розпочнемо знайомство:
  • GigaCenter безперебійно працює вже 3000 днів. Це 72 тисячі годин, 4 320 000 хвилин та 259 мільйонів секунд;
  • площа ЦОД — 1200 метрів квадратних;
  • GigaCenter входить в ТОП-3 кращих ЦОД України;
  • сьогодні в GigaCenter розміщено понад 300 серверних шаф;
  • на території дата-центру є 5 індивідуальних модулів та 3 загальні машинні зали для розміщення обладнання клієнтів.
Саме співробітники техпідтримки стоять на “передовій” у спілкуванні з клієнтами, а також забезпечують надійну роботу кожного сервісу.
Служба техпідтримки GigaCenter в момент запуску ЦОД налічувала всього кілька співробітників. За вісім років роботи команда виросла не тільки професійно, але й кількісно. В команді техпідтримки GigaCenter працює дев’ять співробітників, які допомагають вирішити проблеми наших клієнтів. Вони — справжня сім'я, адже проводять багато часу разом, мають власні жарти та гумор та інколи навіть розуміють один одного без слів:
  • в команді техпідтримки працюють дев`ять спеціалістів;
  • за 2021 рік support-команда успішно закрила 1903 тікети клієнтів;
  • протягом року наш дата-центр відвідали 1256 фахівців та клієнтів;
  • рекорд в дата-центрі — найдовша зміна, яка тривала 60 днів.

Жоден дзвінок не залишається без відповіді, а кожне звернення обов'язково знаходить рішення також завдяки відділу обслуговування клієнтів. Документальне оформлення послуг, контроль оплат і моніторинг заборгованості, інформування клієнтів про будь-які зміни в сервісі компанії — все це про ВОК. У команді сьогодні працюють три фахівці. Це тендітні дівчата із «залізними нервами»:
  • протягом року спеціалісти ВОК формують понад 3000 актів виконаних робіт; 
  • ВОК відповідає на більш як 2800 дзвінків клієнтів в середньому за рік;
  • 161 клієнт GigaCenter має особистий кабінет у білінговій системі та користується її перевагами.

Про дата-центр в числах важно розповісти без відділу, який насправді завідує основними цифрами та розрахунками у компанії — бухгалтерії. Здається це найстабільніший відділ нашої компанії, адже за ці часи в ньому було найменше кадрових змін. Стабільність — це для бухгалтерії все. 
У відділі працює чотири бухгалтери різних напрямів. Всі вони настільки різні, зі своїми вподобаннями та хобі, проте об'єднують їх — цифри та порядок у документах:
  • за 2021 рік відділ бухгалтерії подав 72 звіти до державних органів;
  • за минулий рік зареєстрували 2995 податкових накладних у розрізі GigaCenter;
  • у 2021 році відділом бухгалтерії було опрацьовано 2945 вхідних платежів.

Ну а якщо ви подзвонили в GigaCenter і по ту сторону слухавки не техпідтримка та не спеціаліст відділу ВОК — значить ви потрапили до відділу продажів. Сьогодні в ньому працює два персональні менеджери, які знають про дата-центр все від А до Я. Вони настільки просто та цікаво можуть розповісти про ЦОД, що навіть проводять екскурсії для наших клієнтів:
  • в GigaCenter сьогодні 198 клієнтів з різних галузей бізнесу;
  • середній чек клієнта в дата-центрі 10715 гривень;
  • топ-3 галузі за кількістю клієнтів: ІТ та системні інтегратори, ритейл, банки та фінансові організації.

Ну а на сторожі периметра дата-центру стоїть відділ охорони. І вдень і вночі вони контролюють територію дата-центру, перевіряють документи та наявність заявок відвідувачів — тобто також оберігають сервери наших клієнтів і слідкують, щоб все йшло за правилами. Сьогодні відділ налічує шість охоронців на чолі з керівником відділу:
  • за вісім років роботи охоронці GigaCenter здійснили 1500 змін з охорони периметра ЦОД;
  • за ці роки відділом охорони було внесено більше 10 тисяч записів у журнал обліку відвідувань ЦОД.

Також важливу роль у роботі дата-центру відіграє відділ автоматизації. Це спеціалісти, які роблять складні процеси простими, полегшують роботу працівників і клієнтів GigaCenter. Без таких фахівців у часи цифровізації бізнесу почуваєшся ніби “без рук”.
Сьогодні у відділі автоматизації працює п`ять фахівців. Саме вони забезпечують комфортну роботу всіх підрозділів: від інтеграції корпоративних систем до розробки та ведення білінгової системи:
  • відділ розробив та запровадив дві білінгові системи — особисті кабінети для зручності клієнтів. До речі GigaCenter єдиний дата-центр в Україні, що має власну білінгову систему;
  • сьогодні у Hostbill активні понад 432 сервіси, замовлені клієнтами;
  • в середньому в рік відділ автоматизації виконує понад 1200 завдань.

GigaCenter вже 3000 днів безперебійно працює та підтримує роботу IT-інфраструктури українського бізнесу. Кожного дня ми кращою версією самих себе задля комфорту наших клієнтів. Дякуємо вам за те, що довірили нам найцінніше — дані вашого бізнесу!