до переліку новин
22
Верес
2021
Верес
2021
22 Верес 2021
Що таке сервіс Smart Hands та навіщо він потрібен клієнту
Розміщуючи дані в дата-центрі, важливо мати доступ до нього 24/7. Але не завжди зручно їхати через все місто, щоб провести банальне перезавантаження обладнання. Вирішити таку проблему допоможуть додаткові послуги дата-центру, а саме сервіс Smart Hands.
Що таке сервіс Smart Hands
Послуга Smart Hands (remote hands) — це виконання робіт співробітниками техпідтримки дата-центру безпосередньо з обладнанням клієнта за його запитом. Наприклад, reboot, перекомутація або заміна жорстких дисків.
Як Smart Hands працює на практиці
Все починається з відправлення листа на проведення робіт на пошту команди техпідтримки. Такі заявки називаються "тікетами". Після отримання тікета він відразу береться в роботу вільним співробітником команди в будь-яку хвилину дня або ночі. За нашими нормами заявка на послугу remote hands обробляється не довше 15 хвилин.
Після, статус проведення робіт описується замовнику і відправляється йому на пошту. Тікет вважається успішно закритим тільки після підтвердження робіт клієнтом. Так швидко і просто ми допомагаємо провести необхідну роботу з обладнанням, без фізичної присутності вашого адміністратора.
Які види робіт входять до сервісу Smart Hands:
- надання пристрою для віддаленого доступу (IP-KVM);
- заміна кабелів живлення на вашому обладнанні в дата-центрі;
- перемикання USB-ключів в обладнанні;
- перемикання лінків в обладнанні клієнта, підключення додаткових лінків;
- заміна або установка додаткового обладнання;
- і багато іншого.
Якщо клієнту часто доводиться користуватися послугою Smart Hands, то вигідніше скористатися пакетами послуг ЦОД. На клієнтському порталі GigaCenter є можливість замовити два типи пакетів:
- пакет S (стандартний комплекс послуг: від допомоги в переустановленні та демонтажі обладнання до заміни кабелів живлення);
- пакет L (повний пакет, який крім мінімального набору робіт включає додаткову заміну або встановлення додаткового обладнання, перемикання USB-ключів, лінків в обладнанні клієнтів і т.д.).
Замовити послугу або отримати консультацію спеціаліста можна також за телефоном 044 591 11 88.
Коментарі
GigaCenter
Читати ще
GigaCenter
Ваш коментар