Шановні клієнти!

Не зважаючи на обстріли та віялові відключення електроенергії, інфраструктура GigaCenter працює у штатному режимі. Дякуємо ЗСУ, що маємо можливість і надалі працювати, а комунальним службам, що швидко відновлюють електропостачання. 
Наша команда докладає максимум зусиль, щоб дані бізнесу були збережені, а сервіси доступні 24/7.
Одне з головних наших завдань – підтримання електроживлення в ЦОД. В GigaCenter воно забезпечується з двох незалежних міських ліній. У разі виходу з ладу однієї, її автоматично замінить інша. Якщо будуть пошкоджені обидві, то для таких випадків в GigaCenter є власні дизельні генератори. Запасу палива в них досить, щоб забезпечити роботу обладнання протягом 72 годин, а для подальшої роботи його доставляють підрядники, які співпрацюють з дата-центром в рамках суворих умов угоди про рівень сервісу (SLA).
Всі українські ТЕЦ, АЕС та інші об'єкти теплової та електричної енергетики об'єднані у спільну систему. Тому навіть аварія на одному з них не здатна «вимкнути» регіон надовго. Можна постачати тепло та енергію з неушкоджених об'єктів. 
Наша команда робить все можливе аби забезпечити безперебійність роботи IT-інфраструктури держави та українського бізнесу. Якщо з вашим обладнанням потрібно провести певні роботи, а приїхати в ЦОД немає можливості — це можуть зробити наші співробітники. Для цього потрібно:
  • надіслати тікет через особистий кабінет у клієнтському порталі;
  • відправити тікет на пошту — [email protected].
Щодо інших питань звертайтеся за тел.  +38 044 591 11 88 або до персональних менеджерів.


Продовжуємо підтримувати ЗСУ та віримо в нашу спільну перемогу!
Все буде Україна!